Jedným zo spôsobov, ako znížiť náklady pri zachovaní alebo zvyšovaní kvality operácií vo vaše firme, je zbaviť sa kancelárie. Znie to šialene? Čítajte ďalej a uvidíte, ako môže byť vďaka tomu vaša organizácia ešte silnejšia.

Na začiatok vám pripomenieme tri dôležité myšlienky, ktoré budete pri tom všetkom potrebovať:

  • otvorená myseľ
  • dôvera
  • uvedomenie si toho, že zisky sú vyššie ako náklady

 Štíhla línia podniku

V začiatkoch si musí uťahovať opasky každý a inak tomu nebude ani v novej firme. Jedným zo spôsobov, ako znížiť náklady pri zachovaní alebo zvyšovaní kvality všetkých operácií, je zbaviť sa klasickej kancelárie. Kto to nevyskúša, nepochopí, že sa dá s možnosťou lacnej virtuálnej kancelárie ušetriť na:

  1. prenájme
  2. údržbe
  3. vykurovaní, vode a elektrine
  4. vybavení

Toto sú prostriedky, ktoré zaisťujú váš komfort, ale pre koncového zákazníka v podstate hodnotu nezaručujú, preto sa jej môžete minimálne v začiatkoch vyhnúť.

 Využite sociálne siete

Použite sociálne siete ako Facebook, Twitter a iné, aj pomocou nich si udržíte dobré vzťahy so zákazníkmi. Potrebujete sa s niekým stretnúť? Použite Skype, je v mnohých prípadoch zadarmo a behom niekoľkých sekúnd sa môžete stať účastníkom konferencie.

 Kúpte si Ready Made spoločnosť

Na predaj Ready Made spoločností sa špecializuje viacero odborníkov, no váš výber by sa mal zacieliť na len na skúsených klientov. Tí vám môžu predať spoločnosť bez obchodnej histórie, ktorá bola založená výlučne za účelom predaja, s výhodou, že vy ako kupca sa už nemusíte starať o počiatočné kroky zakladania vašej novej firmy.

V týchto balíkoch je všetko vybavené. Bez ohľadu na právnu formu si vyberiete to svoje ideálne riešenie. Základom je, že je to v porovnaní s bežným postupom oveľa lacnejšie a šetrí to aj váš čas.