SEO kľúčovým nákladovo efektívnym médiom pre vaše podnikanie

Čo so zákazníkmi uviaznutými vo vnútri a konzervatívnou ochranou ich hotovosti, mnoho firiem hľadá spôsoby, ako znížiť svoje rozpočty bez toho, aby úplne vylúčili svoje operácie. Práve teraz je marketing jednou z najlepších investícií pre podniky, ktoré sa snažia dostať; Digitálny marketing udržuje podniky v kontakte s ich publikom, čo by mohlo zvýšiť predaj online, ale čo je dôležitejšie, udržiava viditeľnosť a zapojenie značky.

Tu prichádza SEO.

SEO je možno najlepšou stratégiou pre podniky, ktoré sa snažia udržiavať alebo zlepšovať viditeľnosť na webe a zároveň znižujú svoje výdavky. Tu je niekoľko dôvodov, prečo by SEO mohol zachrániť podniky, ktoré sa snažia prežiť počas pandémie a po nej.

SEO je menej nákladné za kliknutie a za akvizíciu

 

Primárnou alternatívou k SEO je PPC alebo reklama s platbou za kliknutie, ktorá, ako už názov napovedá, vyžaduje, aby podniky platili paušálny poplatok za interakciu používateľa s reklamou. Hlavné aj vedľajšie webové stránky sú hostiteľmi reklám PPC a cena za kliknutie bude závisieť od množstva premenných, ako je napríklad použitá reklamná služba, umiestnenie reklám, kvalita reklám a ďalšie. Pri používaní reklám Google bude malá firma pravdepodobne platiť asi 1 až 2 eur za kliknutie, čo by mohlo viesť k nákladom od 9 00 do 3000 eur mesačne. Tieto výdavky nezmiznú, keď podnik rastie. V skutočnosti väčšie firmy s väčším rozpoznaním mena získajú viac kliknutí a zvýšia svoje náklady na PPC.

Na rozdiel od toho sa SEO pokúša vybudovať organický prenos na firemné webové stránky. Organický prenos nájde a sleduje odkazy na výsledky vyhľadávania a na obsah po celom webe a tento obsah nemusí byť nevyhnutne zaplatený a určite to nie je trvalý výdavok. Hoci väčšina firiem platí za služby SEO, súvisiace náklady sú skromné ​​a časom sa znižujú. NI je skutočne vynikajúci.

 

SEO sa časom stáva efektívnejším

Ako je uvedené vyššie, cena PPC časom neklesá. V skutočnosti väčšie a staršie podniky majú často oveľa vyššie výdavky na PPC, pretože sa tešia vyššej angažovanosti a môžu získať robustnejšie balíky PPC pre lepšiu viditeľnosť.

To nie je prípad SEO. Postupom času sa SEO zvyšuje efektívnosť. Podľa časopisu Search Engine Journal môže trvať roky, kým dôjde k zlepšeniu poradia vo vyhľadávaní a ťažbe z vyššej návštevnosti, ale s vynaložením maximálneho úsilia sa SEO vyplatí. Nakoniec, podniky budú musieť urobiť menej, aby zlepšili alebo udržali svoje poradie vo vyhľadávačoch, čo znamená, že sa spoliehajú na odborníkov na SEO, a preto sa ich náklady na SEO začnú znižovať. SEO funguje tak dobre ako dlhodobá stratégia v oblasti digitálneho marketingu, pretože…

 

SEO je ešte efektívnejšie, ak ho používate na rôzne kanály. Pomocou SEO môžete získať väčšiu pozornosť pre svoje kanály sociálnych médií. Spoločný záujem uvádza, že je to rozumné rozhodnutie, pretože marketing sociálnych médií má toľko výhod.

 

SEO vylepšuje vašu značku a buduje dôveru spotrebiteľov

Po celé roky bolo SEO optimalizácia ako hackerské vyhľadávacie nástroje – nachádzali medzery vo svojich algoritmoch na dosiahnutie vysokých rebríčkov bez toho, aby museli vynaložiť úsilie v reálnom čase a úsilie potrebné na to, aby sa tam prirodzene dostali. Spoločnosť Google napriek tomu systematicky znižovala účinnosť týchto taktík v oblasti čiernych klobúkov a prinútila profesionálov v oblasti SEO vyvinúť oveľa dlhodobejšie stratégie na generovanie vysokokvalitného obsahu a prirodzené zapojenie publika. Výsledkom je, že SEO nie je iba technický trik na zviditeľnenie; je neoddeliteľnou súčasťou celkovej digitálnej marketingovej stratégie spoločnosti.

 

SEO v spojení s marketingom obsahu pomáha budovať digitálne diela, ktoré pomáhajú rozvíjať značky. Spotrebitelia navyše dôverujú podnikom, ktoré sa vo výsledkoch vyhľadávania javia vyššie; Nielenže sú lepšie hodnotené prepojenia pohodlnejšie, ale zdá sa, že sú považované aj za legitímnejšie alebo kvalitnejšie. Naopak mnoho spotrebiteľov automaticky ignoruje reklamy alebo pozerá na podniky, ktoré platia za reklamy, najmä ak sú tieto reklamy škaredé, dráždivé alebo inak nízkej kvality. SEO je pomalý a metodický spôsob, ako generovať väčšiu návštevnosť firemného webu bez toho, aby sa narušil imidž jeho značky.

Efektívny digitálny marketing je to, čo udrží podniky v kontakte so svojím publikom, a to najmä v prípade, že sa doma chránia. Podniky by si však mali zvoliť marketingové možnosti, ktoré ponúkajú nízku investíciu a vysokú návratnosť – možnosti ako SEO. V porovnaní s PPC je SEO z dlhodobého aj dlhodobého hľadiska lacnejšia a pre obchodný marketing môže urobiť omnoho viac než nudné reklamy. Ťažké podniky by mali vždy považovať SEO za životaschopnú stratégiu na zlepšenie viditeľnosti online a zvýšenie predaja.